2014. november 5., szerda

Önéletrajzírás / http://www.gerillaoneletrajz.hu/

Hogyan írjak végre jó önéletrajzot és találjak gyorsabban állást?

Új módszer és ingyenes önéletrajz tippek, amelyekkel sokkal több állásinterjú meghívást érhetsz el. Megmutatom, hogyan tűnj ki az önéletrajz minták és önéletrajz sablonok tömegéből, és előbb találj állást.

Mit szólnál, ha szinte minden elküldött önéletrajz után behívnának interjúra? Milyen fantasztikus lenne, ha végre olyan állásod lenne, amit megérdemelsz?

Állást keresel, és kellene egy jó önéletrajz?

Ha tovább olvasol, meg fogom mutatni, hogy milyen önéletrajz technikákkal szerezhetsz gyorsabban állást. Ez az üzenet Neked szól, ha jelenleg állást keresel, vagy még csak gondolkozol rajta.
Köszönöm, hogy a segítségeddel 3 gyerekes anyukaként (GYES-ről visszatérve) is pár hónap alatt sikerült elhelyezkednem. Biztos vagyok benne, hogya tanfolyamon kapott anyagaidból nyert sok lendület, friss ismeret és önbizalom nagy szerepet játszott ebben.
10 beadott pályázatomból 7-re válaszoltak, sőt amire külön büszke vagyok, hogy végül a meggyőző önéletrajzom és kísérőlevelem miatt egyetlen interjú után villámgyorsan mellettem döntöttek.
- Magyar Orsolya, logisztikai szakember
Baráth András vagyok, önéletrajz szakértő. Minden ügyfelem egyetért abban, hogy az álláskeresés a visszajelzések hiánya miatt annyira frusztráló. Amiatt, hogy gondosan megírod, és elküldöd az önéletrajzodat, de a cégek még csak válaszra sem méltatják.

Miért nem működnek a hagyományos önéletrajzok?

Szerintem Te is tudod, mi az oka, hogy nem működnek a hagyományos önéletrajz minták és önéletrajz sablonok:
  1. Minden hirdetésre minimum tucatnyi, gyakran sok száz önéletrajz érkezik be, de a több ezer (!) sem ritka. A munkaadóknak egyszerűen nincs kapacitásuk mindenkinek visszajelezni.
  2. A jelentkezők önéletrajza alig különbözik egymástól. Fantáziátlan és sablonos motivációs levelek. Mivel az önéletrajzod nem tűnik ki a több száz másik közül, nagyon valószínű, hogy el sem olvassák.
Az őszi HVG állásbörzén 587 álláskereső önéletrajzát néztem át. Talán 20-30 volt közöttük, ami megragadta a figyelmemet. Ez 5%. A másik 95%-ról látszott, hogyberögzült, eredménytelen önéletrajz sablonokat követnek. Tudod, mennyire fontos az első benyomás ekkora mennyiségű önéletrajz átnézésénél?
“Milyen önéletrajzzal érhetem el, hogy behívjanak állásinterjúra?”
Éppen ezért olyan önéletrajzra van szükséged, ami felkelti a munkáltató érdeklődését. Ami kitűnik akár több száz jelentkezés közül is. Ugyanis ha elnyered az olvasó figyelmét, akkor tovább fog olvasni.
Amikor ez megvan, akkor a következő lépésben úgy kell bemutatnod a tapasztalatodat, hogy az hihető legyen. Ám ez nem könnyű. A kiválasztási munkatársak szkeptikusak, mert sokan kozmetikázzák az önéletrajzukat.
A gerilla önéletrajz módszerekben pontosan azt tanítom, hogy:
  • Hogyan ragadd meg a figyelmet az önéletrajzodban;
  • Hogyan lehet hiteles és hihető, az amit írsz;
  • Hogyan kell megírnod az önéletrajzodat ahhoz, hogy a munkáltató állásinterjúra hívjon.
Ezekkel a módszerekkel nem találkozhatsz karrier-tanácsadó könyvekben, de az interneten szabadon elérhető önéletrajz sablonok között sem. Azok mind ugyanazokat a berögzült, de elavult önéletrajz mintákat tartalmazzák. Pedig ha a gerilla elveket követed, megtöbbszörözheted az állásinterjú meghívásaid számát. Ezáltal gyorsabban találhatsz állást.

“Hogyan tanulhatom meg a gerilla önéletrajz technikákat?”

Én meg tudom Neked mutatni, hogy mik ezek a szokatlan, de kipróbált önéletrajz technikák. Iratkozz fel a Gerilla Önéletrajz Tippek c. ingyenes email tanfolyamra, hogy megoszthassam veled ezeket a kevesek által ismert, dekiemelkedően eredményes önéletrajz mintákat és módszereket!
Őszinte leszek veled. Nemcsak ingyenes tanácsokat kínálok. Mutatok majd olyan tanulmányt is, melyet megvásárolhatsz, ha akarsz. Ezt majd eldöntheted később.
Mindenesetre nem kevesebbet ígérek, mint azt, hogy már az ingyenes önéletrajz email tanfolyam is egy új szemlélettel fog felruházni, mely eredményesebbé teheti az álláskeresésedet.
“Hihetetlen, de igaz.”
Én ma iratkoztam fel a tanfolyamra. Miután elolvastam az 5 legnagyobb hiba című részt, átjavítottam az önéletrajzomat. 2006 óta nem tudok elhelyezkedni mint minőségellenőr.
Eddig sehonnan nem kaptam visszajelzést.Ma délelőtt elküldtem a javított önéletrajzomat, s úgy 10 perccel ezelőtt hívott vissza egy hölgy, hogy hétfőn lehet menni interjúra, az én önéletrajzom kitűnt a többi közül és ígéretesnek tűnik. HÁT ÉN ELDOBOM AZ AGYAM! Ennyit számít a jól megírt önéletrajz? Hihetetlen. Mik vannak.
Köszönöm szépen az eddigi segítséget! Nagyon hálás vagyok! Remélem, most már végre sikerül.”
- Csonka Tímea, Tatabánya
Kérlek, igényeld most a “A Gerilla Önéletrajz Tippek” c. ingyenes email tanfolyamot, melyhez most ajándékba adom az “Önéletrajzok 5 legsúlyosabb hibája” c. ingyenes tanulmányomat is!
Eredményes álláskeresést kívánok!
Baráth András aláírás: a Gerilla Önéletrajz vezetője, állásszerző önéletrajz minták kidolgozója
Baráth András
a Gerilla Önéletrajz Stratégiák megalkotója

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése