2013. augusztus 22., csütörtök

Ricinusolaj /http://kremmania.hu/

Gyógyszertári Ricinusolaj (Egyéb)

Gyógyszertári Ricinusolaj
A krémet és az összetevőket feltöltötte: Heni1009

Krémajánló

Vélemények / Összetevők részletesen

  •    
    Újonc Bőrtípus: Normál   Bőrprobléma: Pattanások (acne)   Korcsoport: 18-24
    Szempillákra is hasznalom, es nagyon dus es szepek lettek tole a szempillaim, nagyon meg lepodtem, hajmra is kiprobaltam es 3het utan baba hajak nottek tole, nagyon megvagyok vele elegedve, sot nem is zsirosodik annyira a hajam sem, puha, es fenyes tole, majdnem minden nap kellet hajat mosnom most meg heti 1x eleg, en csak dicserni tudom :-)
  •    
    Krémmániás Bőrtípus: Normál   Korcsoport: 18-24
    Szempillákra használom csak. 1-2 hét után látható volt a változás, dúsabbak és sokkal puhábbak is lettek, nagyon tetszik az eredmény! Hajra is próbáltam, de nekem macerás, nehezen tudtam kimosni és utána olyan volt a hajam, mintha két hete nem mostam volna meg, elnehezedett, lelapult, még ha gyorsabban is nő tőle, nekem így nem éri meg:) Nemrég olvastam viszont, hogy szem alatti karikákra is hatásos, úgyhogy most azokon is tesztelem:)

    Update: hát nem lepődtem meg, hogy a szem alatti karikákkal nem kezdett semmit.. viszont a szempilláim egyszerűen csodálatos változáson mentek át, dúsabbak, hosszabbak, és sokkal erősebbek, sokkal kevesebb hullik ki, mint régen, minden sminkeléskor megcsodálom őket, hihetetlen. A szemöldököm is gyorsabban nő tőle. Lefekvés előtt szoktam felkenni egy fültisztító pálcikával a szempilláimra és a szemöldökömre, és reggel lemosom a maradékot, néha kimarad egy-két nap, de így is működik. Nekem semmilyen szaga nincs, pedig szoktam szagolgatni az üvegben is. Annyira bevált, hogy muszáj újra kipróbálnom hajra is, de valami használható kombóban persze, nem magában:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése