2013. augusztus 21., szerda

Őszülés ellen élő enzimeket! /http://antalvali.com/

Én 16 éves koromban kezdtem el őszülni, és 30 éves koromra teljesen (80%-ban) megőszültem. Az őszülésem akkor állt le, amikor abbahagytam a kémiai hajfestést. Az elmúlt években elkezdtem különböző növényi és vitamin összetételekkel kísérlezni, és azt vettem észre, hogy elkezdett apránként visszafeketedni a hajam. Ma már az 50-50%-nál tartok! Alul a tarkómon már egyöntetűen fekete.
A következőket tettem:
  • B Food Complex - fermentált (A természetes B-vitaminok a haj és a bőr vitaminjai, és késleltetik az őszülést)
  • Cordyceps (támogatja az endokrin rendszert és szabályozza az enzimháztartást)
  • Emperor's Formula (energiával látja el az egész szervezetet, harmonizálja a szervezetben lejátszódó biokémiai folyamatokat, öregedés gátló, fiatalító hatású)
  • "Zöld lötyi" (helyrerázza az enzimműködést, és pótolja a hiányzó enzimeket a szervezetből.
  • Nem használok semmilyen szintetikus kozmetikumot csak tiszta termékeket
  • nem eszem cukrot, nem iszom tejet, lecsökkentettem az állati fehérje fogyasztásomat 12% alá, sok nyers és élő ételt eszem (csírák, magvak, gabonák)
  • sok zöld teát és tiszta vizet iszom
  • sokat vagyok friss erdei szabad levegőn
  • dióleveles-szegfűszeges indigós hennával festem a hajam 2-3 hetente.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése