2014. augusztus 24., vasárnap

Gyemantgyermek


Rólam


Szalóki IldikóAz én történetem 5 évvel ezelőtt kezdődött. Egy csodálatos várandósság után jött a nem várt császármetszés, majd éppenhogy meggyógyult a seb, szembesülnöm kellett, egy számomra borzasztóan ijjesztő és megoldhatatlan jelenséggel: a pici babám éjjelente egy-másfél órán keresztül csak sírt, sírt és sírt. Felébreszteni nem lehetett, látszódott, hogy „nincs magánál”, valahol máshol jár. Nem tudtam mit kezdeni a helyzettel. A tehetetlenségem, és rémületem pedig csak egyre fokozódott. Napról napra kimerültebb és kiábrándultabb lettem.  Pihenésről szó sem lehetett, hiszen nagy étvágyú lévén 2-3 óránként enni kért, napközben pedig 20-30 perceket aludt. Az ébrenléti időket pedig csakis függőleges helyzetben volt hajlandó elviselni, úgy hogy folyamatos mozgásban vagyunk. Mindent figyelt, mindenre reagált, én meg közben egyre vállasabb és izmosabb lettem. Majd jött a dackorszak. Elég korán. Legalábbis azt hittem, hogy a viselkedése betudható a szokásos dacoskodásnak. De a napi szintű agresszív megnyilvánulásai miatt kezdtem megrémülni. Lehet, hogy beteg? Autista? Vagy Asperger szindrómás? Ezt látszott alátámasztani az is, hogy csecsemő kora óta minimum két ember kellett a pelenkázásához, nem lehetett bizonyos ruhadarabokat ráadni, és ha közösségbe mentünk mindig nagyon furcsán viselkedett.
Van viszont egy nagyon erős érzés, egy mély tudás bennem, miszerint a gyermek csak a szülőt tükrözi vissza. 7 éves korig minden betegség, minden különös érzelmi megnyilvánulás nem más, mint az anya problémájának a kivetülése. Így aztán elkezdtem „dolgozni” magamon. Megismertem az EFT-t, majd a Faster EFT-t. Mindkettő nagyon sok gyermekkori sebet segített begyógyítani. Majd megtanultam az erőszakmentes kommunikáció (emk) alapjait és később elvégeztem az egyéves trénerképző kurzust is.
Az emk alapjaiban változtatta meg a mindennapi kapcsolatomat a fiammal. Sokkal könnyebb volt megtalálni a megoldásokat, de egyben azzal is szembesültem, hogy az emk mégsem csodaszer. Hiszen itt a tudás a kezemben, mégis van valami bennem, ami miatt sokszor képtelen vagyok azt alkalmazni. Tovább kerestem, kutattam az eszközöket, amik segítenek feltárni, majd begyógyítani a lelkem mélyén megbúvó sebeket. Kapcsolatteremtő gyógyítás, majd családállítások sora következett, végül pedig megtaláltam azt a módszert, amit a mai napig is gyakorlok – a Theta Healing-et. A módszer rávilágított arra, hogy mennyire be voltam zárva a saját korlátozó hitrendszereim mögé. Feltártuk azokat az érzésmintákat, amiket valamikor valamiért megtanultam, de ma már nem szolgálnak. Rálátásom lett olyan dolgokra, amikre korábban nem. És ez felszabadított. Ahogy váltak le rólam a régen magamra vett álcák és jelmezek, ahogy egyre nyitottabbá váltam, úgy lett egyre nyugodtabb és harmonikusabb a kapcsolatom a fiammal. És nemcsak a kapcsolatunk változott meg, hanem ő maga is. A korábban kezelhetetlen gyermek egyszer csak együttműködő lett. Az akarata kőkemény maradt továbbra is, de erre szüksége van ahhoz, hogy véghezvigye azt, amiért itt van.
Sokat tanultam általa. Tudom, hogy egyre több hasonló gyermek fog születni, és az ő szüleiknek is szükségük lesz a segítségre. Azt nem mondhatom, hogy mi révbe értünk, hiszen még sok idő, amíg felnő. Én is tanulom, hogy hogyan is kell egy gyémántgyermekkel együtt élni, és hogyan lehet véghezvinni mindazt, amiért a földön vagyunk.
Elérhetőségek:
Szalóki Ildikó
Theta Healing konzulens

info@gyemantgyermek.hu
skype: ildikoszaloki
Telefon: +36 20-328-9228

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése