2016. szeptember 15., csütörtök

ALMAECETES BOROGATÁS

EGY NAGYON ÉRDEKES ÉS HASZNOS BOROGATÁSRA BUKKANTUNK AZ INTERNETEN, MIKÖZBEN KERESGÉLTÜNK, EZ PEDIG NEM MÁS, MINT EGY ALMAECETES BOROGATÁS.

almaecetes-borogatás
Ennek különlegessége, hogy miközben falja a kilókat és felszámolja az összes zsírt, regenerálja is a bőrt, valamint segít megőrizni a bőr kötőszöveteinek feszességét.
Az almaecetről annyit biztosan tud mindenki, hogy gyors hatású, számos egészségügyi előnye van. Azonban nem árt, ha kiegészítjük egy kicsit ezt a tudást! Az almaecetet ugyanis nem csak a konyhában tudjuk hasznosítani, hanem akár a szépségápolásban, vagy a zsírégetésben is!
Nézzük miért alkalmazzuk borogatásként!
“Az első naptól kezdve észrevettem a változásokat. Három egymást követő napon alkalmaztam, ennyi idő alatt a hasam és a derekam környéke hatalmas változásokon ment keresztül. A bőröm feszesebb lett, a zsírpárnák pedig hirtelen eltűntek. Az egyik barátomtól hallottam erről a módszerről, amiben először kételkedtem, de ma már én ajánlom mindenkinek! Három nap alatt közel 6 cm-t karcsúsodtam!”
Amire szükséged lesz:
  • almaecet
  • géz vagy egyéb kötszer
  • folpack
  • alga kivonatos krém
Alkalmazás:
Keverjünk össze 2 evőkanál krémmel 1 evőkanál almaecetet, majd egyenletes rétegben vigyük fel a kényes testrészre. Tekerjük körbe kötszerrel, majd húzzuk körbe folpackkal úgy, hogy kényelmesen kapjunk levegőt. Hagyjuk így teljes éjszakán keresztül, majd reggel vágjuk le a fóliát és mossuk le a bőrt.
Szerző: tudasfaja.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése